Subject: Tegevuslubade üleandmine Meliva-Katriito
From: "Karl Erik Esko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Karl-Kristjan Kahm" <[email-masked]>, "Kertu-Liis Rannik" <[email-masked]>, "Terje Saarepuu" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 00:12:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Terviseamet

Pöördun klient Meliva AS nimel seonduvalt Meliva AS poolt Katriito OÜ
vaimse tervise kliinikute omandamisega – avalikult kättesaadav
informatsioon siin:
https://meliva.ee/blog/meliva-ostab-katriito-vaimse-tervise-kliinikud.
Lisan kirja cc-sse Meliva AS juhatuse liikme Terje Saarepuu.

Palume see e-kiri edastada spetsialistile, kes oskab nõustada seonduvalt
tervishoiuteenuse tegevuslubade L04723 ning L06704 üleandmisega.

Tehingu jõustumine on kavandatud 15.09.2025, kuid soovime juba ette
kooskõlastada vajalikud tegevused, tagamaks tegevuslubade sujuv
ümbervormistamine ning majandustegevuse katkestusteta jätkumine:

*	Tehingu tulemusel jätkavad Katriito vaimse tervise kliinikud tööd
Meliva koosseisus enda tänastes tegevuskohtades ning tänaste
tervishoiutöötajatega.
*	Kas on sobilik, kui esitame teile väljavõtte müügilepingust,
millest on välja jäetud müügihinda puudutav ning muu tegevusloa üleandmist
otseselt mitte puudutav regulatsioon?
*	Kas on sobilik, kui esitame müügilepingu väljavõtte PDF kujul,
kuid poolte allkirjadeta (allkirjad on antud digitaalselt, me ei saa neid
väljavõttel säilitada).
*	Kas on sobilik, kui esitame müügilepinguga seonduvad dokumendid
ingliskeelsetena?
*	Kas saame õigesti aru, et formaalse tegevusloa üleandmise taotluse
esitame MEDREs 15.09.2025 ehk kavandatud tehingu jõustumise päeval? Kas
esitame teile juba etteulatuvalt materjalid kontrollimiseks?
*	Kas lubade üleandmise formaalse menetluse kestel on Melival õigus
jätkata teenuste osutamisega kuni lubade üleandmise vormistamiseni?

Uurin ka Teie ootuste osas seonduvalt vajalike dokumentidega
(informatsioon Terviseameti veebilehelt
<https://www.terviseamet.ee/tervishoiukorraldus/tervishoiutootajale/tegevu
sload#uleandmine>
https://www.terviseamet.ee/tervishoiukorraldus/tervishoiutootajale/tegevus
load#uleandmine)

*	Vara üleandmise-vastuvõtmise akt – 15.09 allkirjastavad pooled
tehingu teostamise memorandumi, milles kinnitatakse tehingu lõpuleviimist
ning mille saame esitada lisaks müügilepingu väljavõttele.
*	Tervise Infosüseemiga liidestumise leping – see leping on Meliva
AS-il juba olemas, seega saame aru, et ei ole tarvis täiendavalt esitada?
*	Tervishoiutöötajate nimekiri – nimekiri kattub Katriito OÜ
tervishoiutöötajate nimekirjaga, kas on tarvis esitada eraldiseisvalt?
*	Majandustegevuse jätkamise õigust kinnitavad dokumendid või
väljavõtted nendest – esitame müügilepingu väljavõtte ning tehingu
teostamise memorandumi, kas see on piisav?
*	Tegevusloa kontrolliesemesse kuuluva vara ülemineku kinnitus –
müüdava vara koosseis on kirjeldatud müügilepingus ja selle lisades, kas
see on piisav?
*	Kinnitus, vajadusel dokumentaalselt tõendatult, et täidetud on
muud tervishoiuteenuse osutamiseks kehtestatud nõuded – Meliva AS on täna
tervishoiuteenuseid osutav isik, kas eraldiseisev kinnitus on vajalik?
*	Ettevõtte võõrandamisel/omandamisel tuleb esitada ka tegevusloa
senise omaja nõusolek tegevusloa üleandmiseks – müügilepingus on müüdava
varana loetletud ka tegevusload L04723 ning L06704, kas see on piisav?

Lisaks uurin tehnilise poole pealt:

*	Varasemalt on esinenud tõrge, mis on takistanud tegevuslubade ning
tervishoiutöötajate lõplikku üleviimist enne, kui tervishoiutöötajad on
töötajate registris registreeritud Meliva AS töötajatena. Kas saate palun
kinnitada, et enne tegevuslubade ning tervishoiutöötajate lõplikku
üleviimist on vajalik Katriito OÜ tervishoiutöötajad töötajate registris
registreerida Meliva AS töötajatena?
*	Kui esitame tegevuslubade üleandmise taotluse 15.09 (olles
taotluse sisu ja esitatavad materjalid varasemalt kooskõlastanud), siis
milliseks ajaks on võimalik eelduslikult tegevuslubade üleandmine
vormistada? Varasemalt on tegevuslubade üleandmise perioodil olnud
tehnilisi probleeme seonduvalt arveldustega, seega üleminekuperiood võiks
olla võimalikult lühike.

Tänan ja parimat

Karl Erik Esko
vandeadvokaat | attorney-at-law
(+372) 5656 9685

Advokaadibüroo RASK | RASK Attorneys-at-Law
(+372) 618 0820
 <http://www.rask.ee/> www.rask.ee|
<https://www.linkedin.com/company/rask-attorneys-at-law> LinkedIn
 <http://www.rask.ee/>
Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.

This message is confidential and intended only for the addressee. If you
have received this message by mistake, inform the sender and delete the
message.